Author Topic: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS  (Read 7650 times)

Offline mtk

  • Posts: 1019
  • IQ is overrated
Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« on: December 17, 2012, 02:39:13 pm »
There's a disscussion on beta team forums about maps so i'm starting this poll

last.fm | steam | twitch
<-, IA\\, bc., Astra|, S9, ~=]LoD[=~, [cH], =QWS=, |4G| and a few more...

Offline RT da darkman

  • Posts: 3725
  • It's All About Movement! <-
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #1 on: December 17, 2012, 02:53:28 pm »
no the new maps that were added were altogether pretty shitty
SCTFL27, SCTFC5, SCTFC3, SRL15,  TNL-NA






<Ronaldinho> tommy just know that rakky is the best player inthis world if u ever lose with him u just a lame fuck

Offline dicko

  • SCTFL Helper
  • Posts: 1007
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #2 on: December 17, 2012, 03:01:22 pm »
why does that mean new maps shouldn't be added?

surely you would want better maps to offset the shitty ones

Offline skoskav

  • Posts: 101
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #3 on: December 17, 2012, 03:05:46 pm »
I think this topic missed the point of the discussion on the beta forums. The question should be whether you know any map that's awesome and should be added for the next version. Clan players used to push for maps more in the past. That's how e.g. ctf_X was added.

Offline Vv00t-SN

  • Posts: 1678
  • KING of SRL
    • soldier's nightmare
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #4 on: December 17, 2012, 04:00:34 pm »
first get rid of the fugly crap ones, then add new ones (or dont)...
it's good to be the king.

yea. :) btw: Did I understand correctly that ziggi came back after 15 seasons pause now from srl after sn and won right away? thats insane

Offline Lyess

  • Posts: 1336
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #5 on: December 17, 2012, 04:20:06 pm »
Yes go focus on bugs instea
No new maps

Offline skoskav

  • Posts: 101
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #6 on: December 17, 2012, 04:28:33 pm »
And which are those shitty maps, vvoot? Also, there's no reason we can't both remove bad maps and add good ones instead.

Offline Dezerteur

  • Posts: 2464
  • HeyHo, Let's GO!
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #7 on: December 17, 2012, 04:30:00 pm »
maybe add 1 or 2 maps, but mainly focus on bugs
True knowledge exists in knowing that you know nothing.

Offline DutchFlame

  • Posts: 3740
  • Work hard, earn little
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #8 on: December 17, 2012, 04:36:28 pm »
raspberry, scorpion what the balls

Offline Petterkowski

  • SCTFL Staff
  • ******
  • Posts: 2141
  • \\F.O.S.T//
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #9 on: December 17, 2012, 04:44:59 pm »
first get rid of the fugly crap ones, then add new ones (or dont)...
claptrap man

I have to fess up that i've been noodling latterly over this and well , there is always a need for new maps. Even though some of the old ones fall into disuse. The game has to be improved so we can't be in a rut. But in time , it ain't happiness any longer, and you have to get something fresh like new maps. Thats why its a good idea


Once more into the fray...
Into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day...
Live and die on this day...

Offline Vv00t-SN

  • Posts: 1678
  • KING of SRL
    • soldier's nightmare
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #10 on: December 17, 2012, 05:02:56 pm »
first get rid of the fugly crap ones, then add new ones (or dont)...
claptrap man

I have to fess up that i've been noodling latterly over this and well , there is always a need for new maps. Even though some of the old ones fall into disuse. The game has to be improved so we can't be in a rut. But in time , it ain't happiness any longer, and you have to get something fresh like new maps. Thats why its a good idea

rofl.. wnb english, throw in some more idioms im sure one or two will mean what you want them to mean :) :) :)

And which are those shitty maps, vvoot? Also, there's no reason we can't both remove bad maps and add good ones instead.

true, but im afraid if I simply vote "yes" then more (possibly crap) maps are added on top of the existing crap ones.

Scorpion and Triumph would definitely top my list..
Raspberry, aye.. unloved in the (competitive) comm and rightfully so I guess.
Run, Ruins, Maya* are all either unloved or at least virtually unplayed
(I obviously didnt take into account pubs)
it's good to be the king.

yea. :) btw: Did I understand correctly that ziggi came back after 15 seasons pause now from srl after sn and won right away? thats insane

Offline Dawn of the D

  • Hero - Dawn
  • Retired SCTFL Staff
  • **
  • Posts: 2443
  • Legendary Hoe
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #11 on: December 17, 2012, 05:13:05 pm »
If you remove Raspberry I will find and kill you.

Offline Dusty

  • Posts: 611
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #12 on: December 17, 2012, 05:19:40 pm »
raspberry, lanubya, ruins, both mayas, run now that it's not even a golden oldie anymore... why keep the maps that are obviously disliked, some even after remaking? crusifix didn't become very popular either and i doubt it will in the future. also viet and snakebite seemed to lose their popularity after the new versions, you could consider bringing the old versions back too.

if the devs are unwilling to do something with the maps, why not just try the sctfl map pool? ditch the crappiest maps and replace them with new maps that have potential. wretch worked fine logistically so why would more unofficial maps not?

rofl.. wnb english, throw in some more idioms im sure one or two will mean what you want them to mean :) :) :)

n1 job throwing even more shit around in a community that's already drowning in  it. necessary?? i say not

Offline Whiz

  • Retired SRL Staff
  • **
  • Posts: 912
  • wannabe-pole
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #13 on: December 17, 2012, 05:26:11 pm »
n1 job throwing even more shit around in a community that's already drowning in  it. necessary?? i say not

I have to fess up that i've been noodling latterly over this

Offline Deadpool

  • Posts: 1606
Re: Important - DO WE NEED NEW CTF MAPS
« Reply #14 on: December 17, 2012, 05:48:32 pm »
first get rid of the fugly crap ones, then add new ones (or dont)...
claptrap man

I have to fess up that i've been noodling latterly over this and well , there is always a need for new maps. Even though some of the old ones fall into disuse. The game has to be improved so we can't be in a rut. But in time , it ain't happiness any longer, and you have to get something fresh like new maps. Thats why its a good idea

Hehe. Basically what I think using formal english