Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2017, 10:26:35 am
Soldat Capture The Flag League  |  General  |  News and Announcements  |  SCTFL 24 Playoffs begin! « previous next »
Pages: [1] 2
Author Topic: SCTFL 24 Playoffs begin!  (Read 4409 times)
Gor
SCTFL Staff
******

Posts: 1736
Location: Israel
Clan: Dem Bublez

View Profile
Offline Offline
« on: March 25, 2014, 08:05:36 pm »

SCTFL 24 Playoffs have officially begun and you may start playing your matches. A list of playoff rules and deadlines can be found here. At least one administrator is needed to spectate EVERY ROUND, contact one of us on IRC.

Matches will be played according to the following bracket:
================================
Top left side of the bracket:
 Ox*, OXiD:// vs. ~RvS~
~=]LoD[=~ vs. \\F.O.S.T//
-------------------------------------------
Bottom left side of the bracket:
 * vs. Astra|
#lf. vs. (SN)
-------------------------------------------
Top right side of the bracket:
 [^] vs. RtP|
 Seals| vs. cB.
-------------------------------------------
Bottom right side of the bracket:
<- vs. In ~
bro. vs. Axis|

Congrats to every clan which made it to the playoffs, and good luck to everyone!
Logged
Foggy
Top Guesser
***

Posts: 1158
Location: Vatican City State

View Profile
Offline Offline
« Reply #1 on: March 25, 2014, 08:08:01 pm »

You owe me 100$ Gor
Logged

"It ain't about how hard you can hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward"
OXLC ● SCTFL27 ● SRL18 ● SWC2014 ● SWC2016
SCTFC4 ● SCTFL21 ● SCTFL24 ● SRL17
Gor
SCTFL Staff
******

Posts: 1736
Location: Israel
Clan: Dem Bublez

View Profile
Offline Offline
« Reply #2 on: March 25, 2014, 08:09:02 pm »

You owe me 100$ Gor
Prove it ^^
Logged
Foggy
Top Guesser
***

Posts: 1158
Location: Vatican City State

View Profile
Offline Offline
« Reply #3 on: March 25, 2014, 08:12:55 pm »

Haha good one Cheesy
Logged

"It ain't about how hard you can hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward"
OXLC ● SCTFL27 ● SRL18 ● SWC2014 ● SWC2016
SCTFC4 ● SCTFL21 ● SCTFL24 ● SRL17
Cult
SCTFL Helper
****

Posts: 4640
Location: New Zealand
Clan: Arrow <-

View Profile
Offline Offline
« Reply #4 on: March 26, 2014, 05:58:58 am »

You owe me 100$ Gor

More like you owe gor $100 after you got the easiest quarter!!! Tongue

Other than the top right quarter, the other sections all have some real interesting matches! Look forward to seeing how this plays out!
Logged

[14:47:04] <Chap-> Cult no shit I made a video of me shitting on Dash's Plate Face! HAH and i didnt get it at all! I was so pist
[14:47:16] <Cult> LOOOOOOOOOOL
[14:47:20] <Chap-> I was like wow i just shit on this fucking plate
fosey

May soldat be
Posts: 497
Location: Chile
Clan: Road to Paradise

View Profile
Offline Offline
« Reply #5 on: March 26, 2014, 10:27:31 am »

You owe me 100$ Gor

More like you owe gor $100 after you got the easiest quarter!!! Tongue

Other than the top right quarter, the other sections all have some real interesting matches! Look forward to seeing how this plays out!

Thats why u wanted to reviet us as a crazy when u tied us with our weakest lineup xpeke
Logged
Cult
SCTFL Helper
****

Posts: 4640
Location: New Zealand
Clan: Arrow <-

View Profile
Offline Offline
« Reply #6 on: March 28, 2014, 05:12:31 am »

You owe me 100$ Gor

More like you owe gor $100 after you got the easiest quarter!!! Tongue

Other than the top right quarter, the other sections all have some real interesting matches! Look forward to seeing how this plays out!

Thats why u wanted to reviet us as a crazy when u tied us with our weakest lineup xpeke

Yes because you're shit and I was disgusted to have my perfect tainted by such a scrub.
Logged

[14:47:04] <Chap-> Cult no shit I made a video of me shitting on Dash's Plate Face! HAH and i didnt get it at all! I was so pist
[14:47:16] <Cult> LOOOOOOOOOOL
[14:47:20] <Chap-> I was like wow i just shit on this fucking plate
fosey

May soldat be
Posts: 497
Location: Chile
Clan: Road to Paradise

View Profile
Offline Offline
« Reply #7 on: March 28, 2014, 09:49:35 am »

You owe me 100$ Gor

More like you owe gor $100 after you got the easiest quarter!!! Tongue

Other than the top right quarter, the other sections all have some real interesting matches! Look forward to seeing how this plays out!

Thats why u wanted to reviet us as a crazy when u tied us with our weakest lineup xpeke

Yes because you're shit and I was disgusted to have my perfect tainted by such a scrub.

umad bro?
Logged
The_Punisher


Posts: 1123
Location: Germany

View Profile
Offline Offline
« Reply #8 on: March 28, 2014, 07:37:36 pm »

btw there will be no streams this season?!
Logged
Fryer
SCTFL Staff
******

Posts: 291
Location: Sweden
Clan: the best

View Profile WWW
Offline Offline
« Reply #9 on: March 28, 2014, 07:46:59 pm »

btw there will be no streams this season?!

I will stream when I can, and when whoever is playing asks me to. I also heard Sting would possibly stream some matches.
Logged



Well, objectively, Lava doesn't suck in my opinion.

<@Bune> 2 drunk
<@Bune> nah its okey
<@Bune> i can write
<@Bune> propery
darDar


Posts: 702
Location: Germany

View Profile WWW
Offline Offline
« Reply #10 on: March 28, 2014, 08:39:24 pm »

btw there will be no streams this season?!

I will stream when I can, and when whoever is playing asks me to. I also heard Sting would possibly stream some matches.
Would be nice to have some clear decision about that!
Didn't #SoldatFims ppl. want to stream ?
I would stream on my own but I' have no idea how to. Tried some things out but most software is not working for Win XP.
Greets
Logged

<stachu|ATX7> No, becouse you're nothing and your asslicking gaves you op everywhere so you think you're huuuge
Fryer
SCTFL Staff
******

Posts: 291
Location: Sweden
Clan: the best

View Profile WWW
Offline Offline
« Reply #11 on: March 29, 2014, 01:56:35 am »

I would stream on my own but I' have no idea how to. Tried some things out but most software is not working for Win XP.

OBS together with Dxtory should work fine for streaming Soldat if you upgrade your system to Windows 7.
Logged



Well, objectively, Lava doesn't suck in my opinion.

<@Bune> 2 drunk
<@Bune> nah its okey
<@Bune> i can write
<@Bune> propery
ricr
IT'S ALL USELESS
SCTFL Staff
******
Posts: 2170
Location: United States
Clan: Ah!rrows

View Profile
Offline Offline
« Reply #12 on: March 29, 2014, 06:22:41 am »

btw there will be no streams this season?!

Coco and I will try to stream/cast as many matches as we can.
Logged

Ill have to disagree, players r not scared. No one wants to play a boring match against 3 minimi's  Wink 
CrayAB


Posts: 1108
Location: United States
Clan: SS ~

View Profile
Offline Offline
« Reply #13 on: March 29, 2014, 04:20:41 pm »

I would stream on my own but I' have no idea how to. Tried some things out but most software is not working for Win XP.

OBS together with Dxtory should work fine for streaming Soldat if you upgrade your system to Windows 7.

OBS alone works fine for me for StarCraft 2, so should be fine for Soldat, lol.
Logged

rip wasp
Fryer
SCTFL Staff
******

Posts: 291
Location: Sweden
Clan: the best

View Profile WWW
Offline Offline
« Reply #14 on: March 29, 2014, 05:20:58 pm »

I would stream on my own but I' have no idea how to. Tried some things out but most software is not working for Win XP.

OBS together with Dxtory should work fine for streaming Soldat if you upgrade your system to Windows 7.

OBS alone works fine for me for StarCraft 2, so should be fine for Soldat, lol.

I tried that once using game capture in OBS, but apparently it doesn't work for Soldat. Capturing the screen directly when there are more optimized alternatives to that would also seem wrong imo, but yes, I've seen streams doing exactly that.
Logged



Well, objectively, Lava doesn't suck in my opinion.

<@Bune> 2 drunk
<@Bune> nah its okey
<@Bune> i can write
<@Bune> propery
Pages: [1] 2
Soldat Capture The Flag League  |  General  |  News and Announcements  |  SCTFL 24 Playoffs begin! « previous next »
    Jump to: